O konferencji
Konferencja odbędzie się w dniach 27-29 sierpnia w Wiśle w hotelu Cristal Mountain.
Do udziału w konferencji zapraszamy szczególnie:
- Przedstawicieli operatorów usług kluczowych, w tym firmy z sektora utilities oraz z największych zakładów przemysłowych
- Przedstawicieli instytucji administracji publicznej (centralnej i samorządowej)
- Szefów działów bezpieczeństwa l audytu (CISO, CSO, Security Director)
- Szefów działów IT (CIO, dyrektor IT)
- Szefów działów organizacyjnych
Wszystkich partnerów konferencji można sprawdzić na stronie - https://kscforum.pl/organizatorzy/
Agenda konferencji znajduje się tutaj - https://kscforum.pl/agenda/
Prace grup roboczych to najbardziej praktyczna część konferencji. Odbywają się one przy okrągłych stołach i poruszają kilkanaście różnych tematów pod moderacją najlepszych specjalistów z branży. Prace polegają na dyskusji oraz wymianie doświadczeń wśród uczestników grupy. Efektem prac są spisane przez moderatora wnioski i wypracowane rozwiązania dla poruszanego tematu.
Istnieje kilka możliwości dołączenia do grona prelegentów konferencji. Jedną z nich jest udział w Call For Presentations, gdzie można zgłosić swój temat. Inną ścieżką, jest dołączenie firmy do grona partnerów których pakiet obejmuje udział przedstawiciela w agendzie. Pomysł oraz opis tematu można również przesłać bezpośrednio do Dyrektora Programowego konferencji - Filipa Walickiego @[email protected]
Bilety
Zakup biletu gwarantuje udział w konferencji oraz wszystkich dodatkowych aktywnościach, w tym warsztatach, prace w grupach roboczych oraz wieczornych integracjach. W cenie biletu otrzymają Państwo również nocleg, parking oraz pełne wyżywienie.
Tak, oczywiście! Bilet można przekazać w ramach swojej organizacji, kontaktując się bezpośrednio z opiekunem uczestników - Weroniką Warpas [email protected]
Każdy z uczestników musi zostać indywidualnie zarejestrowany przez formularz dostępny na stronie - https://kscforum.pl/rejestracja/. Wszelkie dodatkowe ustalenia, potrzeby czy wnioski, zgłaszać można bezpośrednio do opiekuna uczestników - Weroniki Warpas [email protected]
Płatność odbywa się na podstawie faktury pro-forma którą wysyłamy po dokonaniu rejestracji. Za udział zapłacić można przelewem lub kartą.
Każda osoba po rejestracji i opłaceniu swojego udziału staje się uczestnikiem konferencji. Nie wysyłamy biletów w formie fizycznej. W trakcie przygotowań do konferencji, otrzymają Państwo wszelkie niezbędne informacje, a w ostatnich dniach wyślemy kod kreskowy dzięki któremu sprawnie odbiorą Państwo swój identyfikator konferencyjny. W przypadku braku kontaktu z naszej strony, prosimy o zgłoszenie, ponieważ może być to efektem błędnie podanego adresu email.
Nie, każde zgłoszenie musi zostać przeprocesowane przez formularz dostępny na stronie https://kscforum.pl/rejestracja/. Wszelkie dodatkowe informacje lub ustalenia można dodać w polu "Chcę dodać uwagi do faktury" lub za pośrednictwem maila.
Tak, bilet obejmuje wszelkie aktywności które oferujemy w Agendzie - https://kscforum.pl/agenda/ - w tym spotkania wieczorne i dodatkowe atrakcje. 🙂
No pewnie! Faktury VAT wysyłamy niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty, więc w zależności od tego kiedy do nas trafi, zostanie wysłana przed konferencją lub już po niej.
Informacje organizacyjne
Tak, podczas konferencji będziemy utrwalać większość wystąpień, które następnie udostępnimy uczestnikom konferencji w terminie do 14 dni po wydarzeniu, informując o ich dostępności stosownym mailem.
Tak, po konferencji wszyscy obecni uczestnicy otrzymają drogą mailową certyfikat z 16 punktami CPE.
Rekomendujemy wybór auta, parking dla uczestników konferencji będzie wliczony w cenę biletu. Do Wisły można dotrzeć również pociągiem, wiążę się to jednak z przesiadką w przypadku podróży z Warszawy, dodatkowo droga ze stacji kolejowej do hotelu wiedzie pod górę, stąd prosimy wziąć te logistyczne wyzwania pod uwagę. 🙂
W cenie biletu na konferencję, otrzymują Państwo bezpłatny parking na terenie hotelu.
Tak, w drodze wyjątku będzie możliwość wzięcia udziału w konferencji bez noclegu. Jednak wedle naszej najlepszej wiedzy, w najbliższej okolicy hotelu konferencyjnego, trudno będzie znaleźć lepszą ofertę noclegową.
Tak, w takiej sytuacji prosimy o zakup biletu z noclegiem w pokoju jednoosobowym, a następnie prosimy o zgłoszenie takiego zapotrzebowania. Dopłatę do pokoju dwuosobowego uiszczą Państwo w hotelu.
Wszelkie sprawy związane z noclegiem, przedłużeniem pobytu, zmianami czy innymi wyjątkowymi sprawami mogą Państwo skierować bezpośrednio do Opiekuna Uczestników - Weroniki Warpas [email protected]
Dostawcy usług
Ofertę współpracy partnerskiej można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z Dominiką Opoką - [email protected]
Dla partnerów zaangażowanych w budowanie agendy jest to 90 dni przed wydarzeniem. Dla partnerów wizerunkowych/wystawców - 60 dni przed wydarzeniem. Szczegóły oraz terminy współpracy otrzymają Państwo bezpośrednio od Opiekuna Sprzedaży oraz Event Managerki.
Dla podmiotów oferujących rozwiązania i usługi IT/security udział w konferencji jest płatny 6 900 PLN netto (istnieje limit miejsc, cena nie zawiera noclegu).
Konferencja dedykowana jest przedstawicielom operatorów usług kluczowych, w tym firmom z sektora utilities oraz z największych zakładów przemysłowych, instytucji administracji publicznej (centralnej i samorządowej).
Do udziału zapraszamy przede wszystkim szefów działów bezpieczeństwa i audytu (CISO, CSO, Security Director), szefów działów IT (CIO, dyrektor IT) oraz szefów działów organizacyjnych.
Spotkania one-2-one to idealna forma nawiązywania relacji biznesowych. Jako organizatorzy konferencji dedykujemy konkretną osobę, która na podstawie Państwa wskazań zaaranżuje i postara się umówić dla Państwa spotkania, które podczas konferencji lub po niej jako follow-up online, będą wspierane przez dedykowany zespół Evention.
Tak, oczywiście :). Opiekun na każdym etapie współpracy będzie wspierał i przeprowadzał przez wszystkie etapy udziału w konferencji.