Konferencja odbędzie się
w Nosalowym Dworze Resort & SPA**** w Zakopanem


Nosalowy Dwór
Resort & SPA****

ul. Balzera 21D, 34-500 Zakopane

www.nosalowy-dwor.eu

Poznaj mapę hotelu
Nosalowy Dwór

W tym roku zadbaliśmy o Państwa większy komfort zarówno jeśli chodzi o przestrzeń, jak i poczucie bycia wspólnie w jednym hotelu, który zapewnia nam prawie nieograniczoną przestrzeń na wspólne prelekcje, dyskusje i imprezy towarzyszące.

Nosalowy Dwór Resort & SPA to największy resort pod Tatrami i jedna z najbardziej znanych marek hotelowych w kraju. Urzeka architekturą, inspirowaną stylem najlepszych alpejskich kurortów, nowoczesnymi rozwiązaniami, które współgrają z poszanowaniem lokalnej tradycji i historii. 4* Resort tworzą 4 obiekty z blisko 400 pokojami, najwyższej jakości obsługą i doskonałą infrastrukturą dostępną dla Uczestników konferencji. Podczas KSC Forum 2023 poza częścią konferencyjną skorzystasz z: rozbudowanej strefy Wellness z autorskim NABE SPA, siłowni, basenu, sauny, strefy relaksu, jednej z najlepszych zakopiańskich restauracji – „Regionalna”, widokowej kawiarni, rozległych terenów zewnętrznych z Wiatami Grillowymi.

Nosalowy Dwór Resort & SPA w Zakopanem to również największe i najnowocześniejsze na Podhalu centrum konferencyjne z salami dopasowanymi do wszelkich potrzeb. Znajdujące się w hotelu Rezydencja II najnowocześniejsze i największe na Podhalu Centrum Kongresowe „Gerlach” jest idealnym miejscem na wymagające realizacje. „Gerlach” uzupełnia foyer o powierzchni 900 m2 z niezależną recepcją, szatniami i garderobami. Nosalowy Dwór Resort & SPA został trzykrotnie z rzędu nagrodzony statuetką MP Power Awards w kategorii Kongres i Multivenue Event Venu.

Dojazd

Dojazd od Dworca Centralnego w Zakopanem (ul. Chramcówki 35) do Nosalowego Dworu Resort & SPA (ul. Balzera 21D) zajmuje ok. 7 min samochodem, 15 min komunikacją miejską.

Parking

Przy Resorcie znajduje się około 300 miejsc parkingowych do dyspozycji Gości. Cena za parking zewnętrzny to 25 zł brutto/doba. Koszt parkingu uczestnika konferencji Goście pokrywają indywidualnie w recepcji hotelowej.

Dojazd

Dojazd od Dworca Centralnego w Zakopanem (ul. Chramcówki 35) do Nosalowego Dworu Resort & SPA (ul. Balzera 21D) zajmuje ok. 7 min samochodem, 15 min komunikacją miejską.

Parking

Przy Resorcie znajduje się około 300 miejsc parkingowych do dyspozycji Gości. Cena za parking zewnętrzny to 25 zł brutto/doba. Koszt parkingu uczestnika konferencji Goście pokrywają indywidualnie w recepcji hotelowej.

Nocleg

Uczestnicy konferencji mają zapewniony nocleg w pokoju jednoosobowym lub dwuosobowym w Nosalowym Dworze Resort & SPA**** lub pokoju jednoosobowym lub dwuosobowym w okolicznych ośrodkach. Rodzaj pokoju zależy od wybranego przez uczestnika pakietu podczas rejestracji na wydarzenie i kolejności zgłoszeń w przypadku wykorzystania puli noclegów w Nosalowym Dworze.

Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 w dniu wyjazdu.

Spotkania wieczorne


Uczestnicy konferencji w ramach udziału w wydarzeniu są zaproszeni na 2 wyjątkowe spotkania integracyjne w klimacie górskim.

23 sierpnia, godz. 19.30 – 23.00
Kolacja w restauracji "Regionalna"

Pierwszego dnia, 23 sierpnia odbędzie się klimatyczna kolacja w restauracji ,,Regionalna” z poczęstunkiem. Uczestnicy będą mieli okazję nawiązać nowe relacje i odprężyć się przy kieliszku wina lub piwa. Restauracja "Regionalna" to miejsce z podhalańską duszą, które zaprasza w kulinarną podróż po tradycyjnych smakach i lokalnych potrawach przy dźwiękach góralskiej muzyki.

24 sierpnia, godz. 20.00 – 23.00
Wieczór integracyjny przy Wiatach Grillowych z pokazem i grą na instrumentach góralskich
Pokaz i gra na instrumentach góralskich: 20.30 – 21.30

Drugiego dnia, 24 sierpnia uczestnicy wydarzenia wezmą udział w wieczorze integracyjnym przy Wiatach Grillowych w Resorcie. Zabawie będą towarzyszyć 2 ogniska, które z pewnością stworzą sprzyjający do networkingu nastrój. Wiaty Grillowe, zlokalizowane tuż przy świerkowym lesie to doskonałe miejsce na integrację. Zadaszone Wiaty z podestami scenicznymi i profesjonalnym zapleczem gastronomicznym, mogą pomieścić do 300 osób pod zadaszeniem.
 

Wiaty oferują:

  • dwa ogniska z możliwością pieczenia kiełbasek
  • paleniska i stanowiska grillowe
  • menu grillowe i biesiadne, dania serwowane z grilla.

 
Atrakcją wieczoru będzie zaplanowany na godz. 20.30 pokaz góralskich instrumentów muzycznych. Podczas spotkania pokazane zostaną archaiczne instrumenty pasterskie tj.: dudy podhalańskie, piszczałki (jednootworowa, sześciootworowa, dwójnica), róg pasterski oraz złóbcoki występujące w regionie Skalnego Podhala. Usłyszą Państwo dźwięki instrumentów oraz towarzyszące im pieśni góralskie.
 

Obydwa wieczorne spotkania integracyjne odbędą się na terenie Nosalowego Dworu Resort & SPA****
(ul. Balzera 21D, 34-500 Zakopane).

Atrakcja wieńcząca konferencję


25 sierpnia, godz. 15.15 – 17.15
Warsztaty z pucenia oscypka w Bacówce Biały Potok

Witów 314a, 34-512 Witów
https://bacowka-bialypotok.pl/

Na zakończenie konferencji 25 sierpnia najbardziej wytrwali uczestnicy* wezmą udział w warsztatach z oscypka, które będą połączone z opowieścią góralską o tym kultowym podhalańskim serze. Uczestnicy zostaną podzieleni na dwie grupy, w których będą na zmianę formować oscypki i przysłuchiwać się historii związanej z wyrobem tego tradycyjnego góralskiego specjału oraz grillować i degustować sery.
Na koniec w podziękowaniu za udział w warsztatach uczestnicy otrzymają drobną niespodziankę.

 

Warsztaty z pucenia oscypków będą odbywały się poza Resortem Nosalowy Dwór, po to aby uczestnicy mieli okazję doświadczyć klimatu prawdziwej góralskiej bacówki. Dla Państwa komfortu zapewniamy transport na miejsce warsztatów i z powrotem.

Plan warsztatów:
15.15 – Zbiórka na autobus na terenie Nosalowego Dworu w wyznaczonym punkcie przy drodze pożarowej, następnie przejazd uczestników do Bacówki Biały Potok
15.45 – Warsztaty z pucenia oscypka połączone z degustacją
16.45 – Zbiórka na autobus spod Bacówki do Nosalowego Dworu
17.15 – Przyjazd uczestników warsztatów do hotelu i czas wolny

* Ze względu na charakter zajęć liczba uczestników jest ograniczona do 40 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.

KSC FORUM

www.kscforum.pl

ORGANIZATOR KONFERENCJI

Evention sp. z o.o
Rondo ONZ 1
Warszawa, Polska
www.evention.pl

KONTAKT

Weronika Warpas
m:
e: weronika.warpas@evention.pl

© 2023 | Strona korzysta z plików cookies. Przeglądanie strony oznacza akceptację.